مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 09:402020-08-25اقتصادي

بحران کروناویروس و نگرانی از امنیت آب


نتایج تحقیقات نشان می دهد که بیماری همه گیر کووید- 19، نیاز فوری به اقدامات جهانی درباره امنیت آب را پررنگ تر می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی نتایج تحقیقات نشان می دهد که بیماری همه گیر کووید- 19، نیاز فوری به اقدامات جهانی درباره امنیت آب را پررنگ تر می کند.

به نقل از ارث، بیماری همه گیر کووید- 19 افق های جدیدی درباره عدم گسترش امنیت آب نشان می دهد و کارشناسان گزارش می کنند که اقداماتی برای آمادگی بحران جهانی سلامت در آینده بسیار ضروری است.

امنیت آب، شامل دسترسی قابل اطمینان به حجم و کیفیت قابل اطمینان آب است که سلامت، ثروت و تولید را برای جانداران تامین کند، توسعه پایدار بدون امنیت آب امکان پذیر نیست.

در گزارش جدید، محققان دانشگاه بیرمنگام در انگلستان و دانشگاه نورث وسترن امریکا از سیاستگذاران در سراسر جهان درخواست کردند تا بر روی سرمایه گذاری زیرساخت های آب و فناوری های ضدعفونی آب تمرکز کنند.

نتایج تحقیقات اخیر نشان داده است، تقریبا یک چهارم از خانواده ها در کشورهای کم درآمد و متوسط، نمی توانند توصیه های بهداشتی و پروتکل شستشوی دست ها را به طور منظم برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا رعایت کنند.

پروفسور دیوید هانا، نویسنده این تحقیق اظهار کرد: همه گیری بیماری کووید- 19، نیاز فوری به اقدامات جهانی درباره امنیت آب را آشکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران کروناویروس و نگرانی از امنیت آب

بحران کروناویروس و نگرانی از امنیت آب