مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 09:352020-08-25اقتصادي

سد نهب در رونق و توسعه پایدار استان قزوین نقش مهمی دارد


رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تکمیل ساخت سد نهب که در رونق و توسعه پایدار استان قزوین نقش مهمی دارد از اولویت های دولت در منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید جغتایی رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور روز سه شنبه در حاشیه بازدید از روند احداث سد نهب اظهار داشت: تأمین اعتبار و آبگیری این سد در سال جاری از اولویت های دولت است و تلاش می کنیم با تخصیص اعتبارات مورد نیاز این سد در بهمن ماه سال جاری آن را آبگیری کنیم.

در این بازدید قاسمی معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای قزوین نیز با ارائه گزارشی از روند ساخت و نقش مهم سد نهب در کنترل سیلاب های دو سال گذشته و جلوگیری از ایجاد خسارات جانی و مالی در پایین دست سد اظهار داشت: این سد با هدف کنترل سیلاب های رودخانه خر رود، تغذیه مصنوعی و تأمین سالانه 110 میلیون متر مکعب آب برای مصارف 36 هزار و 800 هکتار از اراضی کشاورزی پایین دست در حال ساخت است.

قاسمی با اشاره به تعیین شعار سال جهش تولید اظهار داشت: این سد که نقش مهمی در رونق و توسعه پایدار استان خواهد داشت در آینده نیز می تواند به ایجاد و بهبود وضعیت اشتغال در منطقه کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد نهب در رونق و توسعه پایدار استان قزوین نقش مهمی دارد

سد نهب در رونق و توسعه پایدار استان قزوین نقش مهمی دارد