مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 09:052020-08-25اقتصادي

هفت پروژه تاسیسات گردشگری البرز هم زمان با هفته دولت افتتاح می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز گفت: همزمان با گرامی داشت هفته دولت امسال  هفت پروژه تاسیسات گردشگری در سطح استان البرز به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/البرز مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز گفت: همزمان با گرامی داشت هفته دولت امسال  هفت پروژه تاسیسات گردشگری در سطح استان البرز به بهره برداری می رسد.

فریدون محمدی روز سه شنبه چهارم شهریور در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طبق برنامه ریزی مدون، هم زمان با هفته دولت امسال، هفت طرح و پروژه تاسیسات گردشگری استان البرز، به بهره برداری می رسد که در این راستا هدف گذاری های لازم انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: از این تعداد دو واحد هتل آپارتمان واقع در ساوجبلاغ و ابتدای روستای کندر، یک واحد هتل چهار ستاره واقع در طالقان، یک واحد اقامتگاه سنتی در فردیس و سه واحد مهمان پذیر نیز در کرج است که عملیات اجرایی آنها تکمیل شده و در هفته جاری براساس برنامه زمان بندی شاهد بهره برداری از آنها خواهیم بود.

محمدی با اشاره به میزان اشتغال زایی پروژه های فوق گفت: با بهره برداری از این پروژه ها برای 220 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز تاکید کرد: تمام پروژه های تعریف شده در اداره کل میراث فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت پروژه تاسیسات گردشگری البرز هم زمان با هفته دولت افتتاح می شود

هفت پروژه تاسیسات گردشگری البرز هم زمان با هفته دولت افتتاح می شود