مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 08:552020-08-25اقتصادي

مسکن مددجویان کمیته امداد استان سمنان مقاوم سازی شد


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از اجرای طرح مقاوم سازی مسکن مددجویان این نهاد در سطح استان خبر داد و گفت: در این مرحله 130 واحد مسکونی مقاوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی کمیته امداد سمنان با اشاره به اجرای طرح مقام سازی مسکن نیازمندان و مددجویان در سطح استان، بیان داشت: در این مرحله شامل بازه زمانی پنج ماهه نخست سال جاری، 130 واحد مسکونی در نقاط مختلف استان مقاوم سازی شدند.

وی با بیان اینکه 26 واحد مسکونی نیز با کمک خیران برای نیازمندان و افراد تحت پوشش خریداری شده است، تاکید کرد: مجموعاً در این مرحله 156 مسکن بهسازی و یا خریداری شده تا به خانوار تحت پوشش کمیته امداد تحویل داده شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان درباره اعتبارات این مسکن ها، بیان کرد: علاوه بر اعتباراتی که کمیته امداد و خیران استان برای این طرح در نظر گرفته اند، 529 میلیون تومان نیز تسهیلات بانکی به مددجویان اعطا شده است.

مسعودیان راد با بیان اینکه از میان خانه های خریداری شده برای مددجویان نیازمند کمیته امداد 14 واحد مسکونی روستایی، یک واحد شهری بوده است، افزود: سهم ایتام از خانه های خریداری شده 11 باب منزل مسکونی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن مددجویان کمیته امداد استان سمنان مقاوم سازی شد

مسکن مددجویان کمیته امداد استان سمنان مقاوم سازی شد