مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 08:452020-08-25سياسي

مجتمع گلخانه های تحقیقاتی دانشگاه ایلام افتتاح شد


مجتمع گلخانه های تحقیقاتی دانشکده کشاورزی دانشگاه ایلام با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد نخبگان افتتاح شد.

- دکتر محمد علی اکبری رییس دانشگاه ایلام در خصوص این طرح اظهار کرد: این طرح در زمینی به مساحت سه هزار و 800 مترمربع توسط احداث شده در این مجتمع گونه های بومی و اهلی شده استان ایلام کشت و تولید می شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر کارهای پژوهشی و آموزشی یکی از اهداف این مجتمع تجاری سازی تولید گیاهان دارویی است، تصریح کرد: تولید سموم و کودهای بیولوژیک سالم و سازگار با محیط زیست گام بعدی این مجتمع است.

مرکز نوآوری و فناوری دانشگاه ایلام افتتاح شد رییس دانشگاه ایلام تصریح کرد: این زمین به مساحت 550 متر مربع و با اعتبار 10 میلیارد ریال، جهت استقرار هسته های نوآور، شتاب دهنده ها، مرکز مشاوره کسب و کار، مرکز مدیریت مهارت و مشاوره اشتغال و مرکز نوآوری دانشگاه ایلام در نظر گرفته شده است.

علی اکبری گفت: حمایت از ایجاد هسته های اولیه نوآوری و کارآفرینی و نظارت بر عملکرد آنها، حمایت از ایده های کسب وکار و نوآوری از طریق فراهم کردن فضا و تسهیلات لازم جهت نوآوران و کارآفرینان بالقوه، پیش حمایتی و فراهم کردن دسترسی به منابع مالی اولیه و سرمایه گذاران مرتبط از جمله اهداف راه اندازی مرکز نوآوری و فناوری دانشگاه ایلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع گلخانه های تحقیقاتی دانشگاه ایلام افتتاح شد

مجتمع گلخانه های تحقیقاتی دانشگاه ایلام افتتاح شد