مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 08:152020-08-25اقتصادي

افتتاح بزرگترین کارخانه زنجیره تولید تخم مرغ غرب آسیا در گنبدکاووس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت در گنبدکاووس در حضور کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: این شهرستان قابلیت های زیادی در بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی به ویژه کشاورزی دارد.

وی با اشاره به اینکه گنبدکاووس یک چهارم وسعت استان گلستان را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: گنبدکاووس 160 هزار هکتار اراضی باغی و زراعی دارد و بزرگترین شهرستان تولیدکننده گندم کشور محسوب می شود.

فرماندار گنبدکاووس با اشاره به تولید 20 هزار هکتار کلزا در این شهرستان گفت: گنبدکاووس در زمینه تولید دانه های روغنی برای تامین بخشی از نیازهای مردم وضعیت خوبی دارد.

* گنبدکاووس رتبه نخست تولید گوشت قرمز را در استان گلستان دارد/ 60 درصد تولید ماهیان گرمابی استان در گنبدکاووس تولید می شود کریمی با بیان اینکه گنبدکاووس رتبه نخست تولید گوشت قرمز را در استان گلستان دارد، افزود: 60 درصد تولید ماهیان گرمابی استان در این شهرستان تولید می شود.

وی با اشاره به رشد 185 درصدی اعتبارات پروژه های هفته دولت در مقایسه با سال گذشته ابراز کرد: سال گذشته اعتبارات پروژه های هفته دولت 304 میلیارد تومان بود که امسال 268 پروژه با سرمایه گذاری 870 میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم 794 نفر افتت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بزرگترین کارخانه زنجیره تولید تخم مرغ غرب آسیا در گنبدکاووس

افتتاح بزرگترین کارخانه زنجیره تولید تخم مرغ غرب آسیا در گنبدکاووس