مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 08:002020-08-25پزشكي

هنوز نمی دانیم در دقیقه چندم بازی کرونا هستیم


رییس کمیته اپیدمیولوژی بیماری کرونا با اشاره به پیچیدگی ویروس کرونا و رفتارهای متفاوت در کشورها و حتی استانهای کشور خودمان، گفت: به دلیل همین پیچیدگی ها نمی دانیم در دقیقه چندم این بازی و در کدام نیمه هستیم، - رییس کمیته اپیدمیولوژی بیماری کرونا با اشاره به پیچیدگی ویروس کرونا و رفتارهای متفاوت در کشورها و حتی استانهای کشور خودمان، گفت: به دلیل همین پیچیدگی ها نمی دانیم در دقیقه چندم این بازی و در کدام نیمه هستیم، از نیمه اول گذشته ایم یا خیر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حقدوست در ارتباط ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران در پاسخ به سوال ایسنا درباره برآورد تعداد مبتلایان به کرونا در کشور گفت: در این خصوص از آنجایی که برخی افراد بدون علامت مبتلا می شوند نمی توانیم عدد دقیقی بگوییم؛ برخی افراد ممکن است هیچ گونه علامتی نداشته باشند و حتی افزایش آنتی بادی نیز در خونشان اتفاق نیفتد.

برخی مطالعات نشان می دهد شاید تا 30درصد افراد حتی واکنش ایمنی اولیه نسبت به بیماری نداشته باشند که این عدد درصد قابل توجهی است.

اگر سوال این باشد که تاکنون با توجه به این شرایط چند نفر در کشور به ویروس کووید 19 مبتلا شده باشند، پاسخ این است که نمی دانیم.

البته شاید بتوان از طریق مدل سازی های ریاضی اعداد و ارقامی را برآورد کرد، اما این اعداد از دو میلیون نفر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز نمی دانیم در دقیقه چندم بازی کرونا هستیم

هنوز نمی دانیم در دقیقه چندم بازی کرونا هستیم