مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 07:252020-08-25دانش

اکران دانشجویی یک مستند فضایی


انجمن علمی نجوم دانشگاه خوارزمی با همکاری یک گروه دوبله نجومی، مستند دوبله شده Mars: Inside SpaceX را به صورت آنلاین و اختصاصی اکران می کند.

- انجمن علمی نجوم دانشگاه خوارزمی با همکاری یک گروه دوبله نجومی، مستند دوبله شده "Mars: Inside SpaceX" را به صورت آنلاین و اختصاصی اکران می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، مریخ: دورن اسپیس ایکس MARS: Inside SpaceX 2018 نام مستندی است که در تاریخ دوازدهم نوامبر سال 2018 میلادی توسط نشنال جئوگرافیک منتشر شده است که این مستند سفری به سیاره مریخ دارد.

سیاره بهرام یا مریخ چهارمین سیاره در منظومه شمسی است که در مداری طولانی تر و با سرعتی کمتر از زمین به دور خورشید می چرخد.

نام فارسی این سیاره بهرام و نام عربی ـ یونانی آن مریخ است.

مستند وارد سفینه SpaceX می شود تا سفر بشریت به مریخ را نمایش بدهد که توسط یک گروه بزرگ علمی تحقیقاتی صورت گرفته است.

ساخت و فیلمبرداری این مستند سه سال طول کشیده است پشت پرده این سفر نگاهی دارد به جایی که مهندسان و خدمه حضور دارند و شاهد کشف عصر جدیدی از زندگی بشری است و بشریت با سفر به مریخ خیلی پرسرعت در مسیر توسعه علم فضایی خود است.

اکران مستند دوبله شده Mars: Inside SpaceX ، با ترجمه محمدعی حاج زمانی، روز سه شنبه 4 شهریور ساعت 20، به صورت مجازی واز طریق پنل اسکای روم برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران دانشجویی یک مستند فضایی

اکران دانشجویی یک مستند فضایی