مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 07:002020-08-25دانش

ظرفیت 2700 نفری مراکز علمی کاربردی سمنان برای پذیرش دانشجو


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان از ظرفیت دو هزار و 700 نفری مراکز علمی کاربردی این استان برای پذیرش دانشجو در مهرماه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدتقی قربانیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی استان سمنان برای سال تحصیلی 1400-1399 از امروز آغاز می شود، اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی این استان از چهارم تا یازدهم شهریورماه در مقطع کاردانی فنی و حرفه ای و از یازدهم تا هفدهم شهریورماه در مقطع کارشناسی حرفه ای و مهندسی فناوری با سوابق تحصیلی پذیرش دانشجو دارد.

  او با بیان اینکه امسال در کل مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی در سراسر کشور دانشجویان در 830 کد رشته محل پذیرش می شوند، گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال تحصیلی آینده، 340 هزار نفر است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان با بیان اینکه در استان سمنان برای مهرماه امسال در 89 کد رشته محل دانشجو پذیرش می شود، گفت: از این تعداد، 56 کد رشته محل در مقطع کاردانی و 32 کد رشته محل در مقطع کارشناسی ارائه خواهد شد.

قربانیان بیان کرد: در زمینه های صنعتی، کشاورزی، خدمات اجتماعی، فرهنگی و هنری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت 2700 نفری مراکز علمی کاربردی سمنان برای پذیرش دانشجو

ظرفیت 2700 نفری مراکز علمی کاربردی سمنان برای پذیرش دانشجو