مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 06:452020-08-25اجتماعي

استاندار نجف بر اقامه شعائر حسینی در شرایط کرونا تأکید کرد


مراسم عزاداری امام حسین (ع) در نجف با رعایت نکات بهداشتی در حال برگزاری است و استاندار نجف نیز بر اقامه شعائر حسینی متناسب با شرایط کرونا در تاسوعا و عاشورای حسینی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، برپایی عزاداری امام حسین (ع) در نجف اشرف نیز همچون سایر شهرهای این کشور با اعمال محدودیت هایی در حال برگزاری است و موکب ها و هیأت های عزاداری سیدالشهدا (ع) در هر نقطه از این شهر به عزاداری می پردازند و متناسب با شرایط کرونا سعی دارند با رعایت نکات بهداشتی از شیوع این ویروس جلوگیری کنند.

استفاده از ماسک، رعایت فاصله و ضدعفونی مکرر محل برپایی مراسم عزاداری امام حسین (ع) از اقداماتی است که توسط متولیان و عزاداران حسینی مورد توجه قرار گرفته است.

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی که هیأت های عزاداری با حضور در حرم علوی به عزاداری می پردازند، متولیان حرم امیرالمؤمنین (ع) با قراردادن تونل های ضدعفونی در ورودی های حرم و کنترل سلامت زوار برای جلوگیری از شیوع کرونا برنامه ریزی کردند.

استاندار نجف نیز با توجه به لزوم رعایت نکات بهداشتی، به اقامه شعائر حسینی در محرم به ویژه تاسوعا و عاشورا تأکید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار نجف بر اقامه شعائر حسینی در شرایط کرونا تأکید کرد

استاندار نجف بر اقامه شعائر حسینی در شرایط کرونا تأکید کرد