مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 06:252020-08-25فرهنگي

گزیده شعرهای محمدعلی بهمنی ویژه نوجوانان


گزیده اشعار محمدعلی بهمنی از مجموعه کتاب های «شعر ما» به زودی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر می شود.

- گزیده اشعار محمدعلی بهمنی از مجموعه کتاب های شعر ما به زودی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجموعه 10 جلدی شعر ما با هدف آشنایی نوجوانان با شاعران پیش کسوت در قالب های کلاسیک، نیمایی، سپید و… و با تنوع طیف ها، نگاه ها و سبک های مختلف شعری به زودی وارد بازار کتاب می شود.

اشعار محمدعلی بهمنی یکی از کتاب های این مجموعه 10 جلدی به شمار می رود که برای نوجوانان 15+ به چاپ خواهد رسید.

در این کتاب 104 اثر محمدعلی بهمنی همچون خونِ هر آن غزل که نگفتم به پای توست ، همین که هستی و در هستی تو من هستم ، فکر کردن به تو یعنی غزل شورانگیز ، تو را چون آرزوهایم همیشه دوست خواهم داشت ، در آتش تو زاده شد ققنوسِ شعرِ من ، در من غزلی اینک دنبال تو می گردد و… به چشم می خورد.

در شعر من هنوز زنده ام می خوانیم: حرفِ تازه ای به خاطرم نمی رسد / ورنه با تو حرف می زدم / من هنوز زنده ام / آفتابِ پشتِ ابر مانده ام / من در این سکوت / بارها برای تان / شعر گفته ام / شعر خوانده ام / من خیال نیستم / هستم و هنوز / معتقد به واژه ی زوال نیستم / حرفِ تازه ای به خاطرم نمی رسد / ورنه لال نیستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزیده شعرهای محمدعلی بهمنی ویژه نوجوانان

گزیده شعرهای محمدعلی بهمنی ویژه نوجوانان