مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 06:252020-08-25سياسي

تقدیر امام جمعه کیش از طرح جدید بیمه بومیان جزایر کیش و هندورابی


امام جمعه کیش با تقدیر از طرح جدید بیمه بومیان جزایر کیش و هندورابی گفت: با تلاش مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش، مراکز ارائه خدمات درمانی از 130مرکز به بیش از 3هزار مرکز افزایش یافته است.

- ‎به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه جزیره کیش در دیدار با جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش مسئولان سازمان، از این پس بومیان جزایر کیش و هندورابی می توانند از خدمات درمانی و پزشکی 3254 مجموعه بیمارستانی و درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور بهره مند شوند.

‎وی افزود: طراحی و اجرای ارائه خدمات بیمه ای به اقشار ضعیف جامعه از اقدامات مهم، موثر و دلگرم کننده سازمان منطقه آزاد کیش در راستای ایفای رسالت اجتماعی است.

وی در این نشست، رویکرد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خلق ارزش برای تمامی ساکنان کیش اعم از فعالان اقتصادی، ساکنان بومی و غیر بومی و گردشگران را که موجب رضایت و بهبود عملکرد می گردد را از مزیت های موجود در سازمان منطقه آزاد کیش دانست و اقدام اخیر در تحقق این امر را ستودنی دانست.

‎در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با اشاره به دستور مدیرعامل سازمان ، مبنی بر ارائه خدمات درمانی با کیفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر امام جمعه کیش از طرح جدید بیمه بومیان جزایر کیش و هندورابی

تقدیر امام جمعه کیش از طرح جدید بیمه بومیان جزایر کیش و هندورابی