مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 06:202020-08-25اقتصادي

پرداخت کمک های بلاعوض به مجریان آبیاری نوین در قیروکارزین


مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین ضمن دعوت از متقاضیان اجرای طرح های آبیاری نوین برای ارائه درخواست طرح های خود، گفت: با توجه به تامین منابع مالی مورد نیاز، - ایسنا/فارس مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین ضمن دعوت از متقاضیان اجرای طرح های آبیاری نوین برای ارائه درخواست طرح های خود، گفت: با توجه به تامین منابع مالی مورد نیاز، مجریان این طرح ها تا 85 درصد از هزینه ها را به صورت کمک های بلا عوض دریافت می کنند.

مهدی همتی با تاکید بر نقدی بودن کمک ها و شناوری منابع مالی در سطح فارس، عنوان کرد: به منظور اجرای طرح های آبیاری نوین تا اطلاع ثانوی امکان برخورداری از این تسهیلات و شرایط وجود دارد از این رو بهره برداران در اسرع وقت به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی فارس، همتی با اشاره به وجود سیستم های مختلف در اجرای طرح های آبیاری نوین اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ها برای اجرای آبیاری تحت فشار قطره ای و نواری به ازای هر هکتار 170 میلیون ریال یارانه مستقیم پرداخت می شود.

او ضمن بر شمردن مزایای آبیاری های بارانی در مزارع مختلف از جمله افزایش عملکرد محصول در واحد سطح به دلیل افزایش فعالیت گیاه به دلیل مرطوب شدن هوا و باز شدن منافذ برگ، افزود: با توجه به بررسی مراجع تصمیم گیرنده به هر هکتار از طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کمک های بلاعوض به مجریان آبیاری نوین در قیروکارزین

پرداخت کمک های بلاعوض به مجریان آبیاری نوین در قیروکارزین