مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 06:152020-08-25سياسي

رفع مشکلات فضای سبز و بوستان های محلی در 75 محله تهران


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به لزوم توجه به رفع مشکلات فضای سبز و بوستان های محلی در 75 محله شهر تهران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید فراهانی؛ رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران در جریان دویست و سی و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: زندگی در محله ای برخوردار از امکانات و زیرساخت های شهری حق یکایک شهروندان معزز تهرانی است اما متأسفانه این حق طبیعی در نتیجه توسعه نامتوازن و ناعادلانه شهر سبب شده است تا شهروندان برخی محلات از کم ترین امکانات و زیرساخت های شهری برخوردار باشند و آرزویشان ایجاد بوستان یا فضای سبز محلی برای گذران اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و حضور ساکنین محله باشد.

وی بر اساس سند تحویل و تحول شورایاری محلات که توسط شورایاران عزیز تهیه و تکمیل شده است در 75 محله از محلات سطح شهر تهران ما شاهد مشکلات مربوط به ایجاد بوستان و پارک محلی، توسعه و تجهیز بوستان های محلی موجود، نگهداشت تأسیسات و آبیاری درختان و فضای سبز بوستان ها هستیم.

فراهانی تصریح کرد: دامنه محلات درگیر این مشکل از محله اوین تا محله کوهک را در بر می گیرد که برای حل این مشکلات و پاسخ به نیاز و مطالبه شهروندان باید با استفاده از ظرفیت پروژه های توسعه محلی و اعتبارات پیش بینی شده در تبصره 35 بودجه سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات فضای سبز و بوستان های محلی در 75 محله تهران

رفع مشکلات فضای سبز و بوستان های محلی در 75 محله تهران