مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 05:352020-08-25حوادث

قاچاقچی حیات وحش در فضای مجازی به دام افتاد


ارشد یگان حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: فردی که با استفاده از شیوه های تبلیغاتی مختلف در فضای مجازی اقدام به خرید و فروش گونه های جانوری از جمله پرندگان شکاری می کرد، - در یک عملیات طراحی و از پیش تعیین شده به دام ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان تهران افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا فرهاد زندی با اعلام این خبر اظهار کرد: فرد متخلف که از مدتی قبل برابر گزارش های اعلامی و بررسی های انجام شده، تحت رصد یگان حفاظت محیط زیست استان تهران قرار داشت، روز گذشته در یکی از میادین منطقه 2 تهران به همراه سلاح سرد دستگیر و و با اعلام جرم و تشکیل پرونده قانونی، تحویل مقامات قضایی شد.

وی افزود: در بررسی های اولیه از این متخلف با نام ع.

ق که هنگام دستگیری یک بهله پرنده شکاری از نوع عقاب طلایی را نیز برای فروش و معامله به همراه داشت، مشخص و محرز شد که وی از مدت ها قبل در حوزه خرید و فروش غیرقانونی حیات وحش بویژه پرندگان کمیاب و یا در حال انقراض و حمایت شده فعالیت داشته و بخشی از فعالیت های این متخلف در فضای مجازی و بازار پرندگان خلیج فارس بوده است.

زندی گفت: در سال های اخیر متاسفانه بخشی از جرائم و فعالیت های قاچاقچیان حیات وحش به صورت سازمان یافته در فضای مجازی بوده و آن ها غافل از این موضوع که فضای مجازی نیز به طور دقیق در رصد اطلاعاتی و عملیاتی یگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچی حیات وحش در فضای مجازی به دام افتاد

قاچاقچی حیات وحش در فضای مجازی به دام افتاد