مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 05:252020-08-25سياسي

هرمزگان/ بندر تیاب؛ هر سال «در محاصره آب»؛ مسئولان هم در خواب


هرمزگان/ بندر تیاب؛ هر سال در محاصره آب ؛ مسئولان هم در خواب بالا آمدن چندین باره آب دریا در بندر تیاب و نواحی ساحلی نشین استان هرمزگان موضوع تازه ای نیست، سال‌ها است مردم منطقه با این مشکل روبرویند، اما با این وجود هیچ مسئولی به فکر رفع این مسئله نیست در صورتی که احداث سیل‌بند می تواند یکی از راه‌های نجات مردم از این گرفتاری باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، « بندر تیاب » یکی از بنادر قدیمی در استان هرمزگان است که سال هاست اجرا نشدن بعضی از اقدامات و طرح ها، سبب بروز مشکلاتی برای ساکنان آن شده است.

بالا آمدن آب دریا هنگام جزر و مد اگرچه یک امر طبیعی است، اما برای جلوگیری از ایجاد مشکل برای ساکنان ساحلی نشین، راه حل های زیادی از جمله ایجاد سیل بند و یا موج شکن وجود دارد، تا زندگی مردم در چنین شرایطی دچار چالش نشود.

در این منطقه، بالا آمدن آب دریا ماهیانه چندین بار اتفاق می افتاد، و منازل مردم در محاصره آب دریا قرار می گیرد و در برخی از موارد موجب آب گرفتگی منازل می شود.

متاسفانه با وجود اینکه مسئولان شهرستان میناب کاملا از مشکل باخبرند، به هنگام این اتفاق فقط به بازدید از منطقه اکتفا می کنند و اقدام عملی تاکنون برای حل مشکل صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان/ بندر تیاب؛ هر سال «در محاصره آب»؛ مسئولان هم در خواب

هرمزگان/ بندر تیاب؛ هر سال «در محاصره آب»؛ مسئولان هم در خواب