مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 04:452020-08-25سياسي

سروری: 30 هزار سبد کالا با مشارکت 100 درصدی مردم تهیه می شود/ توزیع 190 سری جهیزیه


سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در تهران از اجرای طرحی جهت جلب مشارکت مردم برای تهیه 30 هزار سبد کالا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس آستان قدس رضوی همگام با بسیاری از نهادهای دیگر فعالیت های مختلفی در راستای محرومیت زدایی و همچنین آزمایش همدلی انجام داده است.

توزیع سبد کالا میان نیازمندان از جمله این فعالیت هاست که در این راستا در چند مرحله کمک رسانی به نیازمندان در دستور کار این آستان قرار گرفته است.

در این راستا دفتر سرپرستی آستان قدس رضوی در تهران در تهیه و توزیع اقلام برای نیازمندان ایده های مختلفی را جهت جلب مشارکت خیران اجرا می کند که یکی از این ایده ها توزیع سبد خالی میان خانواده ها برای اهدای اقلام به نیازمندان است.

ضرورت تلاش همه اقشار برای عبور از شرایط کنونی پرویز سروری سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در تهران در گفت وگو با فارس با اشاره به ضرورت رسیدگی به محرومان در شرایط کنونی کشور گفت: با توجه به شیوع کرونا و شرایط اقتصادی کشور باید همه اقشار و نهادها مشارکت کنند تا بتوانیم از این شرایط عبور موفقی داشته باشیم.

رزمایش مواسات الگوی خوبی برای کمک به محرومان شد وی ادامه داد: رزمایش مواسات و همدلی از جمله کارهای بزرگی است که برای محرومیت زدایی انجام شد و عموم مردم مشارکت گسترده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروری: 30 هزار سبد کالا با مشارکت 100 درصدی مردم تهیه می شود/ توزیع 190 سری جهیزیه

سروری: 30 هزار سبد کالا با مشارکت 100 درصدی مردم تهیه می شود/ توزیع 190 سری جهیزیه