مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 04:202020-08-25بين الملل

تیک تاک از ترامپ شکایت کرد


«تیک تاک» یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در چین و همچنین یکی از کارمندان این شرکت، به طور جداگانه از دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به دلیل محدود کردن این اپلیکیشن چینی شکایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا این اپلیکیشن ویدیویی که در چین «دوین» و در خارج از این کشور «تیک تاک» نام دارد روز سه شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد از رییس جمهوری آمریکا شکایت کرده است.

«بایت دنس» شرکت مالک این اپلیکشن چینی اعلام کرد که در یک سال گذشته تلاش کرده است با دولت آمریکا تعامل مناسبی داشته باشد اما با توجه به اینکه به در بسته خورده است و دولت امریکا پاسخگو نیست مجبور شده است شکایت کند.

تیک تاک هدف از شکایت خود از ترامپ را حمایت و حفاظت از مشترکان خود دانست و اعلام کرد: با هدف تضمین حاکمیت قانون و رفتار عادلانه با ما و کاربران این اپلیکیشن، چاره ای جز به چالش کشیدن دستور اجرایی ترامپ از طریق سیستم قضایی نداریم.

«پاتریک رایان» مدیر فنی تیک تاک که به صورت جداگانه از دولت ترامپ شکایت کرده است گفت: نگران است که وی و 1500 همکارش در صورت اجرای دستور ترامپ، ماه آینده شغل خود را از دست دهند.

دونالد ترامپ اوائل مرداد سال جاری به شرکت بایت دانس مالک تیک تاک 90 روز مهلت داد تا این شرکت را به یک شرکت فناوری در آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیک تاک از ترامپ شکایت کرد

تیک تاک از ترامپ شکایت کرد