مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 03:052020-08-24سياسي

رقابتی شدید برای فساد بیشتر شکل گرفته است


یک نماینده سابق مجلس اعتقاد دارد تا زمانی که فساد و رانت در کشور ریشه کن نشود، هیچ طرح و برنامه ای به درستی انجام نخواهد شد و با آمدن یا رفتن یک نفر چیزی درست نخواهد شد، - یک نماینده سابق مجلس اعتقاد دارد تا زمانی که فساد و رانت در کشور ریشه کن نشود، هیچ طرح و برنامه ای به درستی انجام نخواهد شد و با آمدن یا رفتن یک نفر چیزی درست نخواهد شد، بلکه شکاف بین مسئولان و مردم بیشتر خواهد شد.

علی بختیار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه فساد در کشور ما چنان ریشه دوانده است که از دکل نفتی تا آلبوم ناصری در معرض تهدید و تعرض قرار گرفته است و مردم را بسیار نگران و آزرده کرده است و این به معنای از بین رفتن سرمایه اعتماد مردمی خواهد بود.

رییس فراکسیون پاسخگوی مجلس دهم گفت: ملاحظات سیاسی و جناحی باعث شده روند مبارزه با فساد و رانت در کشور توفیق چندانی نداشته باشد ولی خوشبختانه با انتخاب آیت الله رییسی به عنوان ریاست قوه قضاییه شاهد تغییر رویه در رسیدگی به پرونده های فساد هستیم که نویدبخش مبارزه قاطع با مفسدان و غارتگران بیت المال خواهد بود.

وی با اشاره به وسعت و پیچیدگی فسادهای رخ داده، گفت: متاسفانه اخبار این حوزه چنان نگران کننده شده است که دل همه دلسوزان و دوست داران نظام و کشور را به درد می آورد و باعث ناامیدی و دلسردی مردم می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابتی شدید برای فساد بیشتر شکل گرفته است

رقابتی شدید برای فساد بیشتر شکل گرفته است