مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 02:502020-08-24اقتصادي

3 مجتمع آبرسانی روستایی اسدآباد در اولویت تکمیل است


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد با 10 مجتمع آبرسانی روستایی بیشترین تعداد مجتمع ها را در سطح استان همدان داراست.

- ایسنا/همدان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد با 10 مجتمع آبرسانی روستایی بیشترین تعداد مجتمع ها را در سطح استان همدان داراست.

علی اکبر رحمانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر تمام این مجتمع های آبرسانی دارای بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی هستند، اظهار کرد: در سال جاری سه مجتمع آبرسانی روستایی النجه گنجه، جنت آباد و چنارعلیا در اولویت تکمیل قرار دارند که اعتبار تکمیل این سه مجتمع اختصاص یافته و مناقصه پروژه ها برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تکمیل این سه مجتمع فوق به اعتباری افزون بر پنج میلیارد تومان نیاز دارد و نوسانات قیمت از مشکلات مهم در تکمیل و اتمام این سه مجتمع به شمار می رود، تصریح کرد: در حال حاضر مجتمع آبرسانی النجه گنجه با 10 روستای تحت پوشش دارای 85 درصد پیشرفت، مجتمع آبرسانی جنت آباد با 14 روستای تحت پوشش دارای 98 درصد پیشرفت و روستای چنارعلیا با 13 روستای تحت پوشش دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی است که تکمیل و افتتاح آنها 50 درصد جمعیت روستایی شهرستان را تحت پوشش مجتمع های آبرسانی فوق قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مجتمع آبرسانی روستایی اسدآباد در اولویت تکمیل است

3 مجتمع آبرسانی روستایی اسدآباد در اولویت تکمیل است