مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 01:452020-08-24فرهنگي

فیلم تمام سیاه استیو مک کویین آغازگر جشنواره فیلم لندن می شود


«مانگرو» یکی از 12 فیلمی خواهد بود که به طور رایگان در BFI Southbank در لندن و چند شهر در سراسر بریتانیا بر پرده سینما اکران می شود در حالی که بیش از 55 فیلم دیگر به صورت مجازی اکران خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر ، منگرو اثر استیو مک کویین فستیوال فیلم لندن 2020 را افتتاح خواهد کرد.

فیلم منگرو با نقش آفرینی لِتیتیا رایت دومین فیلم استیو مک کویین است که طی سه سال گذشته جشنواره فیلم لندن را افتتاح می کند.

    این فیلم از چهارشنبه 7 اکتبر، اکران اولیه خود را در اروپا خواهد داشت و فیلم آغازگر جشنواره دو وجهی(حضوری و مجازی) فیلم لندن را که بخش اعظم آن به صورت آنلاین برگزار می شود، مطابق با رعایت پروتکل های بهداشتی همه گیری کووید 19 خواهد بود.

مانگرو یکی از 12 فیلمی خواهد بود که به طور رایگان در BFI Southbank در لندن و چند شهر در سراسر بریتانیا بر پرده سینما اکران می شود در حالی که بیش از 55 فیلم دیگر به صورت مجازی اکران خواهند شد.

  منگرو با بازی لتیتیا رایت شاون پارک و مالاچی کربی و نوشته استیو مک کویین و آلیستِیر سیدونز روایت داستان واقعی منگرو9 گروهی از فعالان سیاهپوست است که در یک تظاهرات در سال 1970 با پلیس درگیر شدند و محاکمه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم تمام سیاه استیو مک کویین آغازگر جشنواره فیلم لندن می شود

فیلم تمام سیاه استیو مک کویین آغازگر جشنواره فیلم لندن می شود