مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 20:502020-08-24سياسي

توصیه ای برای عزاداری در روزهای کرونایی


ساعد باقری در نگاهی به چگونگی برپایی عزاداری محرم در روزهای کرونایی می گوید باید هم ایمان را قوی کرد و هم دستورات را انجام داد.

- این شاعر در گفت وگو با ایسنا، درباره چگونگی برگزاری مراسم محرم امسال به گونه ای که مصوبات و توصیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز رعایت شود، اظهار کرد: ویروس کرونا و مسئله ای که پیش آمده، در کل جهان دامن گیر شده است.

در خصوص مواجه شدن آن با ماه محرم، باید هم عزاداری کرد و هم نکاتی را که گفته شده رعایت کرد.

او در ادامه گفت: اگر فاصله ها رعایت و دستوراتی که گفته شده انجام شود، برگزاری عزاداری چه اشکالی دارد؟ باقری در خصوص برگزاری محافل شعرخوانی عاشورایی که هرساله برگزار می شدند نیز گفت که جلسه ها هم اگر با رعایت دستورالعمل ها برگزار شود، هیچ اشکالی ندارد.

این پژوهشگر ادبی که معتقد است فضای مجازی هم می تواند در برپایی برخی جلسه ها و مراسم ها فعال باشد بیان کرد: ما باید ایمان مان را قوی کنیم؛ وقتی حضرت سیدالشهدا (ع) مریض های صعب العلاج را شفا می دهند، ما هم اگر مقداری به تقویت ایمانی خودمان بپردازیم و آن دستورات را هم عمل کنیم، موفق خواهیم بود.

می بینیم که کرونا در مشهد شدت پیدا کرده است، در حالی که حضرت امام رضا (ع) مریضی های صعب العلاج را شفا می دهد، پس باید هم ایمان را قوی کرد و هم دستورات را انجام دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه ای برای عزاداری در روزهای کرونایی

توصیه ای برای عزاداری در روزهای کرونایی