مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 19:502020-08-24ورزشي

فرزانه فصیحی: رکورد خوب در باد منفی ثبت نمی شود/ افراد متفرقه زیادی در ورزشگاه بودند


بانوی دونده ایران می گوید از عملکرد خود در مسابقات جایزه بزرگ دووومیدانی راضی است اما وضعیت باد دوندگان را با مشکل روبه رو کرد.

- بانوی دونده ایران می گوید از عملکرد خود در مسابقات جایزه بزرگ دووومیدانی راضی است اما وضعیت باد دوندگان را با مشکل روبه رو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های جایزه بزرگ دو و میدانی بانوان، سوم شهریور ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد که در جریان آن ورزشکاران در چندین ماده به مصاف هم رفتند.

این مسابقات به عنوان اولین رقابت دو و میدانی کاران ایران در سال 99 و پس از شیوع بیماری کرونا بود.

فرزانه فصیحی بانوی دونده ایران که رکورد دار دوی 60 متر نیز هست در ماده 100 متر این مسابقات به رقابت با حریفان خود پرداخت و با ثبت زمان 11.

87 به مدال طلا رسید.

فصیحی در گفت وگو با ایسنا به عملکرد خود در جریان مسابقات اشاره و بیان کرد: خدا را شکر می کنم که مسابقات آغاز شد و این نکته مثبتی برای دوو میدانی است.

اولین مسابقه ما بود و از عملکردم راضی هستم چون باد منفی شدیدی در ورزشگاه می وزید که به ضرر ورزشکاران بود اما با این حال راضی هستم.

او افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا و لغو مسابقات ورزشی داخلی و خارجی نحوه تمریناتم تا حدودی تغییر کرد چون بدن نمی تواند برای کسب سهیمه المپیک دو سال تحت فشار زیاد تمرین باشد، بنابراین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزانه فصیحی: رکورد خوب در باد منفی ثبت نمی شود/ افراد متفرقه زیادی در ورزشگاه بودند

فرزانه فصیحی: رکورد خوب در باد منفی ثبت نمی شود/ افراد متفرقه زیادی در ورزشگاه بودند