مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 18:252020-08-24سياسي

مرحله دوم رزمایش اطعام حسینی/ توزیع بیش از 2 میلیون پرس غذای گرم در استان فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان امشب در نشست خبری اظهار داشت: در رزمایش اطعام حسینی 112 آشپزخانه با طبخ بیش از دو میلیون پرس غذای گرم در ماه محرم و صفر فعالیت خیرخواهانه خود را آغاز می کند.

وی خاطرنشان کرد: نخستین آشپزخانه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) امروز فعالیت خود را آغاز کرد و در مرحله نخست رزمایش اطعام حسینی بیش از یک میلیون پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس تصریح کرد: برای ادامه این حرکت خیرخواهانه از هم استانی ها درخواست می شود در اطعام حسینی شرکت کنند.

بذرافشان بیان داشت: خیران می توانند برای شرکت در مرحله دوم رزمایش اطعام حسینی کمک های نقدی خود را به شماره کارت مجازی 60379918 و 99709376 واریز کنند و نیز 270 مرکز نیکوکاری و 57 اداره کمیته امداد آمادگی دریافت نذورات مردم به صورت کالا رادارند.

وی اضافه کرد: همکاران ما در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس این آمادگی رادارند که نیات واقفان را عملیاتی، اجرایی و به دست نیازمندان برسانند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: آشپزخانه ثابت طبخ غذا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با نظارت دانشگاه علوم پزشکی، شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها در سراسر استان پیش بینی شده است و امکان افزایش آشپزخانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم رزمایش اطعام حسینی/ توزیع بیش از 2 میلیون پرس غذای گرم در استان فارس

مرحله دوم رزمایش اطعام حسینی/ توزیع بیش از 2 میلیون پرس غذای گرم در استان فارس