مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 15:452020-08-24اقتصادي

229 پروژه عمرانی و اشتغالزا با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح می شود


همزمان با هفته دولت 229 پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزا در بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 7 هزار و 530 میلیارد ریال با حضور وزیر جهاد کشاورزی به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، به مناسبت هفته دولت 229 پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزایی در حوزه جهاد کشاورزی با حضور ابراهیم خاوازی به بهره برداری می رسد، دقایقی پیش وزیر جهاد کشاورزی از طریق فرودگاه گرگان وارد گرگان شد و مورد استقبال مسوولان استانی قرار گرفت.

پروژه های جهاد کشاورزی استان گلستان با بیش از 7 هزار و 530 میلیارد ریال سرمایه گذاری با حضور وزیر در هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد که 126 طرح مربوط به بخش عمرانی و 103 پروژه به صورت تسهیلاتی بوده که فردا چهارم شهریور مورد افتتاح قرار می گیرد.

پروژه های بخش کشاورزی به تفکیک شامل 91 طرح در حوزه آب و خاک، 25 طرح تولیدات دامی، 18 پروژه صنایع تبدیلی، 24 طرح تولیدات گیاهی، 42 طرح شیلاتی و 29 طرح جنگل و مرتعداری است این پروژه ها زمینه اشتغال یک هزار و 272 نفر در استان را فراهم می کند و 20 هزار خانوار گلستانی از مزایای آن برخوردار می شوند.

کارخانه تولید مرغ تخمگذار، تخم مرغ و مجتمع تولید دان به عنوان بزرگترین پروژه ای است که با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح می شود این واحد تولیدی بزرگترین کارخانه زنجیره تولید تخم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

229 پروژه عمرانی و اشتغالزا با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح می شود

229 پروژه عمرانی و اشتغالزا با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح می شود