مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 11:552020-08-24اجتماعي

عبور از رودخانه های سیلابی موجب مرگ می شود


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: عبور از رودخانه های فصلی استان در زمان بارش های رگباری و رودخانه های پرآب اقدامی پرخطر است که ممکن است منجر به مرگ افراد شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: عبور از رودخانه های فصلی استان در زمان بارش های رگباری و رودخانه های پرآب اقدامی پرخطر است که ممکن است منجر به مرگ افراد شود.

محسن حیدری در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: مردم استان به ویژه مناطق کوهستانی مرکز و جنوب استان که در تابستان تحت تأثیر فعالیت سامانه مونسون هند قرار دارند به صورت منظم اخبار و هشدارهای هواشناسی را رصد کنند و در مواقع بارش از نزدیکی به رودخانه های فصلی به صورت جدی خودداری کنند.

وی افزود: پیش بینی و پایش بارش های همرفتی این موقع از سال به صورت ویژه در دستور اداره کل هواشناسی استان و کشور است، به طوری که حتی روزهای تعطیل نیز فعالیت سامانه های همرفتی به صورت کوتاه مدت و خیلی کوتاه مدت رصد و هشدارهای لازم اطلاع رسانی می شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای نمونه پنج شنبه و جمعه گذشته نسبت به بارش ها همرفتی در نواحی مرکزی و نیمه جنوبی استان هشدار داده شد اما برخی بی توجه به این هشدارها اقدام به رفتارهای پر خطر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از رودخانه های سیلابی موجب مرگ می شود

عبور از رودخانه های سیلابی موجب مرگ می شود