مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 11:052020-08-24اقتصادي

افزایش 3.5 میلیون تُن محصول با اجرای طرح 550 هزار هکتاری


در سال های گذشته با اجرایی شدن فاز اول طرح 550 هزار هکتاری، افزایش 3.

5 میلیون تُن محصولات کشاورزی را داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد صالحی نژاد ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه اجرایی شدن طرح (550 هزار هکتاری) جز اولویت های نظام و دولت است، اظهار کرد: با توجه به شرایط خوب خوزستان، این طرح در این استان و بخشی از آن نیز در استان ایلام اجرا می شود و این طرح نقش مهمی را در افزایش تولیدات محصولات کشاورزی، درجه خودکفایی در تولید مواد غذایی و تأمین امنیت غذایی دارد.

وی افزود: این مؤسسه اقداماتی را از سال 95 به منظور مقابله با گرد و غبار و پدیده ریزگردها در استان خوزستان انجام داد و در حال حاضر در غرب و شمال غرب کشور هم به عنوان مجری احداث شبکه های آبیاری و زهکشی فرعی در حوزه غرب کشور، اترک و ارس است.

مدیرعامل جهاد نصر تصریح کرد: در 23 مردادماه امسال نیز 23 هزار هکتار از طرح غرب و شمال غرب کشور در استان های ایلام و خوزستان به صورت ویدئوکنفرانسی توسط رییس جمهور افتتاح شد.

صالحی نژاد با تقدیر از عنایت و موافقت مقام معظم رهبری برای تأمین بی دغدغه منابع مالی فاز اول این طرح، عنوان کرد: فاز اول این طرح در سطح 295 هزار هکتار در آبان ماه 97 به نتیجه رسید و سال گذشته زراعی نیز 285 هزار هکتار از آن به زیر کشت رفت و بخشی از اهدافی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3.5 میلیون تُن محصول با اجرای طرح 550 هزار هکتاری

افزایش 3.5 میلیون تُن محصول با اجرای طرح 550 هزار هکتاری