مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 10:052020-08-24ورزشي

افشای مدارک جدید از فساد مالی رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری


پرونده فساد رییس پیشین فدراسیون بین المللی وزنه برداری وارد ابعاد تازه ای شده که گویای انتقال پول از صندوق فدراسیون به حساب شخصی اوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پرونده های فساد در فدراسیون بین المللی وزنه برداری در ارتباط با تاماش آیان رییس سابق خود، طی تحقیقات اخیر به برداشت مبلغی بالغ بر 365هزار دلار از صندوق ذخیره این فدراسیون و انتقال آن به حساب های شخصی رسیده است.

بر اساس گزارش یک شبکه آلمانی، تاماش آیان در حالی اقدام به برداشت پول و انتقال آن به حساب های شخصی خود کرده که پس از افشای پرونده های فساد، ملزم به ترک فدراسیون بین المللی وزنه برداری شده و حق انجام تراکنش مالی به عنوان رییس از وی سلب شده بود.

تاماش آیان 81 ساله که با انجام تحقیقات قضایی به درخواست هیات اجرایی فدراسیون بین المللی وزنه برداری از کار برکنار شد به عدم شفافیت مالی در خصوص بیش از 10 میلیون دلار، خرید رای در مجامع فدراسیون و نادیده گرفتن بیش از 40 پرونده دوپینگ متهم است که این تحقیقات در مجارستان و سوییس در حال انجام می شود.

گفته شده هیات اجرایی فدراسیون بین المللی وزنه برداری در خصوص آخرین برداشت مالی تاماش آیان از صندوق ذخیره این فدراسیون اعلام جرم خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای مدارک جدید از فساد مالی رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری

افشای مدارک جدید از فساد مالی رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری