مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 09:552020-08-24اقتصادي

بهره برداری 3 چمن مصنوعی در آستانه اشرفیه


در دومین روز از هفته دولت سه چمن مصنوعی شهید اسماعیلیان بندر کیاشهر، پرکاپشت و کیسم آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، در دومین روز از هفته دولت دو زمین چمن مصنوعی شهید اسماعیلیان و روستای کیسم و پرکاپشت این شهرستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و فرماندار آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید.

زمین چمن مصنوعی کیسم آستانه اشرفیه با مساحت هزار و 56 مترمربع و با میزان اعتبار 730 میلیون تومان، چمن مصنوعی شهید اسماعیلیان کیاشهر با مساحت هشت هزار و 100 متر و با میزان هزینه سه میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و همچنین چمن مصنوعی پرکاپشت آستانه با میزان اعتبار 730 میلیون تومان افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در حاشیه این افتتاح در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستانه اشرفیه با اشاره به نقش مؤثر افزایش شاخصه های ورزش در پیشرفت جامعه اظهار کرد: هرچه شاخصه های ورزش در کشور و همچنین استان گیلان با افزایش مواجه شود جوانان از انحرافات دور شده و وقت خود صرف تحصیل و فعالیت های ورزشی می کنند.

مریم بخشی از افتتاح 6 پروژه ورزشی در استان و در هفته دولت خبر داد و گفت: در هفته دولت و در راستای رشد شاخصه های ورزش در استان 6 پروژه با میزان 75 میلیارد ریال و از محل های استانی، کشوری و بنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری 3 چمن مصنوعی در آستانه اشرفیه

بهره برداری 3 چمن مصنوعی در آستانه اشرفیه