مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 08:152020-08-24اقتصادي

کم توجهی به مدیران گذشته آب فاضلاب چاروسا سبب بی انگیزگی در بقیه کارکنان می شود


کم توجهی به مدیران گذشته آب فاضلاب چاروسا سبب بی انگیزگی در بقیه کارکنان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، یکی از نهادهای خدمات رسانی که بسیار تاثیرگذار است  و خدمات ارزنده را ارائه می دهد آبف اضلاب شهری و روستایی است و این نهاد خدمات رسان در مناطق محروم تر با کمبود امکانات اما خدمات ارزنده را ارائه می دهند تا بتوانند آب سالم و مداوم تحویل مردم دهند.

یکی از مناطقی که همیشه از کمبود و نبود آب آشامیدنی گلایه اما با هماهنگی و تلاشی که مسئوولان دو آب فاضلاب شهری و روستایی در چاروسا با هم داشتند توانستند خدمات و تلاش شبانه روزی که داشتند مردم کمبودات را کمتر حس می کردند.

در ماه های گذشته خبری از یکی از مسئوولان این نهاد به نام مدیریت جهادی با رییس آب فاضلاب شهری قلعه رییسی در فضای مجازی منتشر شد که واکنش های بسیاری به همراه داشت.

این روزها که در تمامی مناطق ادارات آب فاضلاب شهری و روستایی ادغام شده و مسئوولان آنها مشخص می شود همین مسئوولانی که روزی با جان و دل کار می کردند و تمامی ریزکاریهای این ادارات را سراغ دارند انتظار دارند خود بکار گرفته و مدیریت این ادارات را به عهده بگیرند.

اما طبق اخبار رسیده از آب فاضلاب استان و شهرستان مدیرآب فاضلاب شهری و روستایی چاروسا از افراد غیربومی استفاده خواهند کرد که شاید این نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم توجهی به مدیران گذشته آب فاضلاب چاروسا سبب بی انگیزگی در بقیه کارکنان می شود

کم توجهی به مدیران گذشته آب فاضلاب چاروسا سبب بی انگیزگی در بقیه کارکنان می شود