مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 08:002020-08-24حوادث

حریق جنگل های خاتم یزد مهار شد


مدیر کل حفاظت محیط زیست یزد از اطفای حریق جنگل های هیرکانی شهرستان خاتم خبر داد و گفت: بررسی های تکمیلی برای تدقیق عرصه ای که طعمه حریق شده، در حال اقدام است.

- ایسنا/یزد مدیر کل حفاظت محیط زیست یزد از اطفای حریق جنگل های هیرکانی شهرستان خاتم خبر داد و گفت: بررسی های تکمیلی برای تدقیق عرصه ای که طعمه حریق شده، در حال اقدام است.

نیره پورملایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از آتش سوزی بخشی از جنگل های باغ معدن واقع در شهرستان خاتم خبر داد و اظهار کرد: حریق در ساعت 13 روز گذشته دوم شهریور در مرز استان فارس و یزد آغاز و بر اساس شواهد موجود، گرمای بیش از حد هوا و خشکی مراتع موجب توسعه آتش سوزی شد.

وی سطح دچار حریق براساس بررسی های اولیه را 350 هکتار برآورد کرد و گفت: بررسی های تکمیلی برای تدقیق عرصه ای که طعمه حریق شده، در حال انجام است.

پورملایی ضمن قدردانی از همه نیروهای مردمی همراه با نیروهای اجرایی دولتی در جریان مهار این حریق، تصریح کرد: این افراد نقش موثری برای اطفای حریق ایفا کردند و همانطور که انتظار می رفت نقش و مشارکت جوامع محلی در حفاظت و حراست از عرصه های طبیعی امری بسیار ضروری است.

پورملایی از مدیریت حریق و جلوگیری از گسترش بیشتر آن در منطقه خبر داد و گفت: با همکاری مردم محلی، ماموران یگان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی، مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق جنگل های خاتم یزد مهار شد

حریق جنگل های خاتم یزد مهار شد