مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 07:052020-08-24سياسي

تشکیل گروه های خودیار برای معلولان روستایی خرم دره


رییس بهزیستی خرم دره، از تشکیل گروه های خودیار برای معلولان روستایی این شهرستان با هدف توانمندسازی آنان خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس بهزیستی خرم دره، از تشکیل گروه های خودیار برای معلولان روستایی این شهرستان با هدف توانمندسازی آنان خبر داد.

شهرام رجبی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان خرم دره 1000 معلول دارد، اظهار کرد: با توجه به وقوع حوادث مختلف با تایید کمیسیون پزشکی به تعداد این معلولان اضافه می شود.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که در حوزه معلولان به ویژه معلولان روستایی مورد توجه جدی است، توان بخشی مبتنی بر جامعه است، بیان کرد: این طرح در کل شامل روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر است.

این مسئول با اشاره به شناسایی معلولان در روستاهای خرم دره، یادآور شد: در حال حاضر 220 معلول در روستاهای نصیرآباد، شویر، قلعه حسینیه، سوکهریز اردجین و رحمت آباد شناسایی شده اند که این معلولان در کمیسیون ها شرکت کرده و شدت معلولیت آن ها مشخص شده است.

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش بر این است که امکانات در خود روستاها فراهم شود تا کمتر معلولی برای اخذ خدمات به بهزیستی یا ارگان های حمایتی مراجعه کند، ادامه داد: در همین راستا در همه روستاهایی که دهیاری دارند افتتاح حساب برای هزینه در اموری مانند مناسب سازی داخل منزل مسکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل گروه های خودیار برای معلولان روستایی خرم دره

تشکیل گروه های خودیار برای معلولان روستایی خرم دره