مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 06:402020-08-24سياسي

اجرای پویش «به نیابت از شما» در آذربایجان شرقی


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی به اجرای پویش «به نیابت از شما» در استان اشاره کرد و گفت: کمیته امداد استان آماده دریافت نذورات مردم برای توزیع بین نیازمندان به نیابت از شما است.

- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان مطرح کرد اجرای پویش به نیابت از شما در آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی به اجرای پویش به نیابت از شما در استان اشاره کرد و گفت: کمیته امداد استان آماده دریافت نذورات مردم برای توزیع بین نیازمندان به نیابت از شما است.

یونس فاتح ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، به اجرای طرح های اطعام حسینی و احسان حسینی در مرحله دوم رزمایش ایران همدل اشاره کرد و افزود: مردم نیک اندیش استان می توانند با پرداخت نذورات خود به کمیته امداد، در این خیر کثیر سهیم شوند.

وی در تشریح راه های همکاری مردم در پویش به نیابت از شما گفت: شماره کارت شرعی امانی 6037991199515127 و کد دستوری #041*8877* جهت متنعم ساختن سفره نیازمندان از نذورات مردم اختصاص یافته است.

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد استان در ایام ماه محرم و صفر 150 هزار بسته معیشتی و 400 هزار پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بین جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش «به نیابت از شما» در آذربایجان شرقی

اجرای پویش «به نیابت از شما» در آذربایجان شرقی