مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 06:152020-08-24اقتصادي

حجم بازار کتاب دیجیتال 3 برابر شد


معاون مرکز ملی فضای مجازی بر گسترش روزافزون صنایع فرهنگی دیجیتال و تحول بسترهای انتقال محتوا و تغییر ترکیب سنتی ذی نفعان بخش خصوصی و ذی ربطان بخش دولتی و حاکمیتی حوزه محتوا تاکید کرد.

- معاون مرکز ملی فضای مجازی بر گسترش روزافزون صنایع فرهنگی دیجیتال و تحول بسترهای انتقال محتوا و تغییر ترکیب سنتی ذی نفعان بخش خصوصی و ذی ربطان بخش دولتی و حاکمیتی حوزه محتوا تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر خوراکیان اظهار کرد: با توجه به افزایش استفاده مخاطبان از پلتفرم های نشر دیجیتال همزمان با شیوع کرونا در کشور سند ساماندهی و توسعه نشر دیجیتال در کشور به عنوان راهبردی اساسی در راستای توسعه این صنعت تهیه و تصویب می شود.

وی گفت: کتاب های الکترونیکی و کتابخوان های دیجیتال، حوزه چاپ و نشر کتاب کاغذی در ایران را مانند سایر کشورهای جهان دستخوش تحول کرده است که این مهم به دلیل شیوع ویروس کرونا با افزایش چشمگیری به دلیل حضور افراد در فضای مجازی و استفاده بیشتر از پلتفرم های آن نظیر پلتفرم های نشر دیجیتال، روبرو بوده است.

خوراکیان در خصوص تاثیر شیوع ویروس کرونا بر این صنعت تاکید کرد: در این بازه زمانی با رشد حدود سه برابری مراجعات کاربران به پلتفرم های کتاب دیجیتال مواجه بوده ایم که اتفاق خوبی برای اقتصاد و فرهنگ در این حوزه بوده است و در همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم بازار کتاب دیجیتال 3 برابر شد

حجم بازار کتاب دیجیتال 3 برابر شد