مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 05:552020-08-24اجتماعي

ساخت اسکله جدید با معماری مدرن در «کیش»/ تحولی منحصربه فرد در انتظار ساحل مرجان


معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش از مراحل طراحی و اجرایی ساخت اسکله جدید مرجان کیش با معماری مدرن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، جزیره کیش یکی از زیباترین مناطق گردشگری ایران محسوب می شود، سواحل متعدد و منحصربه فرد آن باعث شده است که زیبایی و جذابیت این جزیره مرجانی و بی نظیر خلیج فارس دوچندان گردد و یکی از این سواحل نادر، ساحل مرجان کیش می باشد.

ساحل مرجان کیش جزو یکی از زیباترین و دیدنی ترین سواحل جنوب کشور است و در قسمت شرقی این جزیره واقع شده است که این ساحل زیبا با دارا بودن فضای سبز بسیار بزرگ، منظره بی نظیر و چشم گیری را برای گردشگران فراهم کرده است که هنگام طلوع و غروب خورشید، زیبایی ساحل مرجان دوچندان گردیده و همواره مورد توجه بسیاری از عکاسان و گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است.

اما این مسئله یک واقعیت انکارناپذیر است که سال هاست اسکله قدیمی و بتنی مرجان به دست فراموشی سپرده شده است و شاید هم به عبارتی کمتر مورد توجه مدیران ادوار مختلف منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

اکنون امیدهای بسیاری برای ساخت این اسکله دیدنی زنده شده است تا جایی که مصطفی خانزادی معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش در گفت وگو با خبرگزاری فارس در کیش از ساخت یک اسکله مدرن و زیبا در این منطقه تفریحی و گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت اسکله جدید با معماری مدرن در «کیش»/ تحولی منحصربه فرد در انتظار ساحل مرجان

ساخت اسکله جدید با معماری مدرن در «کیش»/ تحولی منحصربه فرد در انتظار ساحل مرجان