مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 05:552020-08-24اقتصادي

9 پروژه جهاد کشاورزی شهرستان بهار در هفته دولت افتتاح می شود


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار گفت: 9 پروژه جهاد کشاورزی شهرستان بهار در هفته دولت افتتاح می شود.

- عبدالحسین اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر از افتتاح 9 پروژه با سرمایه گذاری افزون بر 128 میلیارد ریال و اشتغال زایی 50 نفر در هفته دولت خبر داد.

وی افزود: این پروژه ها مربوط به آبیاری کم فشار، احیا و مرمت قنوات، پرورش ماهیان زینتی بسته بندی ادویه و سردخانه بالای صفر است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار با اشاره به اثر گذاری افتتاح طرح های مذکور در شهرستان بهار گفت: افزایش راندمان آب کشاورزی مستلزم جلوگیری از هدر رفت آب در مخازن شامل قنوات و استخرهای کشاورزی و در مسیر انتقال آب به مزارع و باغات بوده و در همین راستا اجرای پروژه های احیا و مرمت قنوات و اجرای خط انتقال آب با لوله گام مؤثری در جهت بهبود راندمان مصرف آب کشاورزی روستاهای سطح شهرستان است.

اکبری عنوان کرد: با افتتاح این طرح ها علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای ساکنین روستا در هنگام اجرای پروژه، برای افراد شاغل در بخش کشاورزی روستا نیز، تثبیت شغل انجام گرفته و از مهاجرت به سمت شهرها جلوگیری می شود.

وی عنوان کرد: توجه به زیرساخت های بخش کشاورزی یکی از مهمترین فاکتورهای اقتصاد مقاومتی است که باعث رونق اقتصادی روستاها و افزایش تولید و صادرات محصولات کشاورزی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 پروژه جهاد کشاورزی شهرستان بهار در هفته دولت افتتاح می شود

9 پروژه جهاد کشاورزی شهرستان بهار در هفته دولت افتتاح می شود