مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 05:252020-08-24اقتصادي

هفته دولت 8 طرح تامین و انتقال برق در فارس افتتاح می شود


مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس گفت: به مناسبت هفته دولت، 8 طرح تامین و انتقال برق در استان فارس با سرمایه گذاری 1047 میلیارد ریالی آماده بهره برداری خواهد بود.

- ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس گفت: به مناسبت هفته دولت، 8 طرح تامین و انتقال برق در استان فارس با سرمایه گذاری 1047 میلیارد ریالی آماده بهره برداری خواهد بود.

غلامرضا نصیری دوشنبه 3 شهریور در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت، اجرای طرح های تامین و انتقال برق در فارس را گامی موثر در تثبیت جایگاه فارس در این تامین و انتقال برق مطمئن و پایدار دانست و گفت: اجرای طرح های ویژه هفته دولت نوید بخش رونق و جهش تولید در حوزه تامین و انتقال برق و شتاب در تامین زیر ساخت های اصلی رونق اقتصادی و صنعتی استان فارس است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس هفته دولت را فرصتی برای تبیین دستاوردها و خدمات دولت دانست و افزود: به رغم شرایط تحریم های ظالمانه و مشکلات تامین منابع مالی، این شرکت با همت جمعی و مشارکت و همراهی متخصصین و نیروهای خدوم و جهادی توانست امسال برگ زرینی بر افتخارات اجرای طرح های زیر بنایی تامین و انتقال برق در این استان بیفزاید.

نصیری یادآور شد: افزایش ظرفیت ایستگاه بوشیگان در شهرستان کازرون با بهره گیری از 85 میلیارد ریال اعتبارات ملی که از سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دولت 8 طرح تامین و انتقال برق در فارس افتتاح می شود

هفته دولت 8 طرح تامین و انتقال برق در فارس افتتاح می شود