مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 03:502020-08-24پزشكي

زندگی شاد زنان با توجه به خودارزشی


خانم ها خودشان انتخاب می کنند که یک روز خوب و شاد یا روز بد همراه با ناراحتی و افسردگی را آغاز کنند.

- ایسنا/زنجان کارشناس ارشد روان شناسی گفت: خانم ها خودشان انتخاب می کنند که یک روز خوب و شاد یا روز بد همراه با ناراحتی و افسردگی را آغاز کنند.

سهیلا پرچگانی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با افسردگی در بانوان، اظهار کرد: خانم ها ماهانه به صورت موقتی به دلیل عادت ماهانه دچار افسرده شده و غمگین می شوند؛ علاوه بر آن نیز خانم هایی که در زندگی خود برنامه ریزی ندارند دچار خشم و افسردگی می شوند که برای رفع آن نیازمند برنامه ریزی روزانه است.

وی با بیان اینکه خانم های شاغل به دلیل مشغله کاری، کم تر دچار افسردگی می شوند، افزود: خانم ها می توانند هر شب قبل از خواب کارهای روزمره و کارهایی که علاقه به انجام را دارند روی کاغذ بنویسند و روز بعد به آن عمل کنند.

این مسئول با بیان اینکه خانم ها جدا از همسر و فرزندان شان یک شخصیت مستقل دارند و باید به خودشان اهمیت بدهند و ارزش قائل شوند، تصریح کرد: مادران باید به اندازه همسر و فرزندان شان برای خود سهم قائل شوند و کارهایی را که دوست دارند انجام دهند تا احساس بهتری داشته باشند.

کارشناس ارشد روان شناسی با بیان اینکه مادران و خانم ها کارهای روزمره خود را مانند آشپزی و تربیت و مراقبت از فرزندان را با ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی شاد زنان با توجه به خودارزشی

زندگی شاد زنان با توجه به خودارزشی