مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 03:152020-08-23سياسي

فراخوان هفتمین سوگواره ملی«قاب شیدایی» منتشر شد


حوزه هنری انقلاب اسلامی استان با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر بیجار و در راستای ثبت و ماندگاری لحظه های ناب عشق به حضرت ابا عبدالحسین (ع) هفتمین سوگواره ملی عکس با عنوان قاب شیدایی را برگزار می کند.

- امین مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر بیجار و در راستای ثبت و ماندگاری لحظه های ناب عشق به حضرت ابا عبدالحسین (ع) و تلاش در راستای ثبت و ضبط آیین ها و مراسم های ویژه ایام ماه محرم، هفتمین سوگواره ملی عکس با عنوان قاب شیدایی را برگزار می کند.

وی خاطرنشان کرد:هدف از برگزاری این سوگواره را ترویج مضامین و مفاهیم رفیع اسلامی و انسانی،خلق و تولید آثار هنری فاخر و نمونه برای ابلاغ تعالیم اسلامی، توجه به آداب و رسوم عزاداری و ثبت و ضبط آیین های ویژه مراسم های عزاداری محرم در کشور است.

وی معرفی آیین و رسوم عزاداری شهرستان بیجار به سایر نقاط کشور و بلعکس در کنار کشف و حمایت از استعدادهای برتر عکاسی را از دیگر اهداف این سوگواره اعلام کرد و افزود: ثبت و ضبط همدلی مردم و مسئولان برای شکست و همدلی برگزار می شود.

وی در خصوص نحوه ارسال آثاربه این سوگواره هم گفت: متقاضیان برای شرکت در این دوره از سوگواره باید با مراجعه به  سایتwww.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان هفتمین سوگواره ملی«قاب شیدایی» منتشر شد

فراخوان هفتمین سوگواره ملی«قاب شیدایی» منتشر شد