مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 03:002020-08-23سياسي

حمایت سؤال برانگیز از روزنامه همراه با شبکه معاند رسانه ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیش از این روزنامه جهان صنعت در نامه ای به نمایندگان مجلس از آن ها خواسته بودند تا برای رفع توقیف این روزنامه تلاش کنند.

- 17 نماینده مجلس نامه ای را امضا کرده اند که خواستار رفع توقیف روزنامه همراه با شبکه های معاند در سیاه نمایی علیه ایران شده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیش از این روزنامه جهان صنعت در نامه ای به نمایندگان مجلس از آن ها خواسته بودند تا برای رفع توقیف این روزنامه تلاش کنند.

در نامه روزنامه جهان صنعت آمده بود: وظیفه روزنامه و خبرنگار، آگاهی بخشی و شفاف سازی است و از این بابت دریافت و انتشار اخبار و اطلاعات مهم ترین وظیفه و عملکرد رسانه ها است.

در مقابل این عملکرد، وظیفه جامعه متمدن رعایت آزادی بیان و البته تضارب آراء است.

بر این مبنا رسانه ها و نشریات، بزرگراه های اندیشه، بیان و فهم هستند؛ مصداقی روشن برای فعالیت کسانی که خداوند در آیه مبارکه 18 سوره کریمه زمر، آنان را هدایت شده می داند، اما گاهی تنگ نظری و بی سلیقگی مقامات و تصمیم گیران مسدود شدن این بزرگراه های اندیشه را رقم می زند.

همان اتفاقی که طی روز های گذشته برای روزنامه جهان صنعت رخ داد و هیئت نظارت بر مطبوعات به خاطر یک مصاحبه آن هم با کارشناسی که بار ها با رسانه های فراگیر گفتگو کرده بود، تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت سؤال برانگیز از روزنامه همراه با شبکه معاند رسانه ای

حمایت سؤال برانگیز از روزنامه همراه با شبکه معاند رسانه ای