مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 02:552020-08-23ورزشي

پایان «اترک» با پیروزی / جایگاه یازدهم لیگ دسته 2 فوتبال کسب شد


سرمربی تیم فوتبال اترک خراسان شمالی از پیروزی برابر تیم شهید قندی یزد خبر داد و گفت: با این پیروزی و کسب 29 امتیاز، تیم اترک رقابت ها را در جایگاه یازدهم جدول گروه نخست لیگ دسته 2 فوتبال کشور به پایان رساند.

- حسن سروری در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به آخرین بازی تیم اترک در لیگ دسته 2 فوتبال کشور اظهار کرد: طی این دیدار که شب گذشته برگزار شد، تیم اترک خراسان شمالی برابر تیم شهید قندی یزد به میدان رقابت رفت.

وی به پیروزی یک بر صفر تیم اترک برابر حریف خود اشاره کرد و گفت: در این دیدار طی نیمه نخست موقعیت های مناسبی برای تیم اترک به وجود آمد که هیچ کدام از این فرصت ها تبدیل به گل نشد و در نیمه دوم این دیدار نیز دو تیم اترک و شهید قندی یزد به صورت پایاپای در رقابت بودند.

سرمربی تیم اترک خراسان شمالی از گل زنی علی عاطف طی دقایق پایانی بازی خبر داد و گفت: پس ازاین رقابت پایاپای تیم اترک در دقایق انتهای بازی توانست گل زنی کند و با پیروزی دیدار پایانی خود در این فصل از لیگ دسته 2 فوتبال را به پایان برساند.

اترک خراسان شمالی با این پیروزی توانست درمجموع این رقابت ها 29 امتیاز کسب کند و با قرار گرفتن در جایگاه 11 جدول گروه الف لیگ دسته 2 فوتبال کشور، بازی های این فصل پرفرازونشیب را به پایان برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان «اترک» با پیروزی / جایگاه یازدهم لیگ دسته 2 فوتبال کسب شد

پایان «اترک» با پیروزی / جایگاه یازدهم لیگ دسته 2 فوتبال کسب شد