مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 01:552020-08-23فرهنگي

چه فیلم تئاترهای جدیدی می توانیم در این ایام ببینیم


با توجه به ادامه پیدا کردن شرایط فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در اجتماعات، در عرصه فرهنگ و هنر می توانیم تئاترهای مختلفی را به صورت فیلم تئاتر در منزل تماشا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، با ادامه پیدا کردن شرایط کرونا یی در جوامع همینطور کشور ما ایران، شرایط فاصله گذاری اجتماعی و ماندن بیشتر در منزل و دوری از اجتماعات ادامه پیدا می کند.

در عرصه فرهنگ و هنر شاهد هستیم که این روزها سینماها نیز به دلیل ماه محرم تعطیل است و خیلی از ماها شاید از حضور در سایر اجتماعات از جمله سالن های تئاتر نیز خود را برحذر کرده باشیم.

در این شرایط بهترین چاره برایمان حضور در فضاهای مجازی و استفاده از فیلم تئاترهای مختلف برای گذران اوقات فراغت و بیکاری مان است.

حال شاهد هستیم که برخی سایت ها از جمله تیوال و نمایش نت در این زمینه فعال هستند و نمایش های زیادی را با مجوز بر روی سایت خود قرار دادند و مخاطبان با هزینه خیلی ناچیزی می توانند فیلم ها و تئاترهای مورد علاقه شان را به صورت آنلاین تماشا کنند.

از جمله این نمایش ها می توان به :  _ تجربه های اخیر از سارا داروفروش به نویسندگی امیررضا کوهستانی _اتاق ورونیکا از رضا ثروتی  _لافکادیو و مرثیه ای برای یک دلقک از رامین کهن _رابینسون خرگوشه از عباس قاصدزاده _کرونوس از علی صفری _رویای یک شب نیمه تابست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه فیلم تئاترهای جدیدی می توانیم در این ایام ببینیم

چه فیلم تئاترهای جدیدی می توانیم در این ایام ببینیم