مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 01:052020-08-23اقتصادي

پیشنهاد عرضه بنزین 660 هزار تومانی در بورس به جای نفت944 هزار تومانی


عضو هیأت رییسه کمیسیون بهداشت مجلس با انتقاد از عرضه نفت در بورس با قیمت 944 هزار تومان که جبران کسری بودجه است تا مشارکت دهنده مردم گفت : پیشنهاد عرضه بنزین در بورس مطرح شده است زیرا مردم می توانند آن را در مرز بفروشند.

- محمد پاک مهر عضو هیأت رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره فروش اوراق سلف نفتی در بورس از سوی دولت اظهار داشت: فروش اوراق سلف نفتی در بورس به نظر می رسد با استقبال خوبی از سوی مردم روبه رو نشود زیرا چالش های پیش رو در آینده و فروش نفت با قیمت بشکه ای 944 هزار تومان کمی سخت است.

**فروش نفت در بورس مشکلات اجتماعی ایجاد می کند وی افزود: تضمینی نیست نفتی که به مردم در قالب اعتبار فروخته و وجه آن هم دریافت می شود در آینده با وضعیت دیگری مواجه نشده تحریم ها حذف نشود.

عضو هیأت رییسه کمیسیون بهداشت مجلس خاطرنشان کرد: دولت اگر نتواند نفت فروش به مردم را برگرداند احتمالا با مشکلات اجتماعی وسیعی روبه رو خواهیم شد.

پاک مهر گفت: دولت احتمالاً به دو دلیل نفت را در بورس عرضه می کند که یا کسری بودجه خود را جبران کند یا اینکه منفعت دیگری دارد که سؤال همگان هم همین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد عرضه بنزین 660 هزار تومانی در بورس به جای نفت944 هزار تومانی

پیشنهاد عرضه بنزین 660 هزار تومانی در بورس به جای نفت944 هزار تومانی