مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 00:052020-08-23سياسي

روحانی برای بیمه دارو و درمان چه کرد؟


دولت یازدهم و دوازدهم بی شک توانست اتفاقات مثبتی را در نظام درمانی کشور رقم بزند؛ اتفاقات و اصلاحاتی که می توان از آنها به عنوان جراحی عظیم در بدنه سلامت کشور یاد کرد؛ - به طوری که پوشش بیمه رایگان در دل طرح تحول نظام سلامت و بعد از آن بیمه پایه اجباری همراه با آزمون ارزیابی وسع یکی از این تغییرات عمده در بدنه سلامت کشور بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اقداماتی مانند یک جراحی بر بدنه نظام سلامت همچنان ادامه دارد اما در این بین معضلی به نام کرونا پدید آمده تا سنگ محکی باشد بر صحت ادعاهای مطرح شده درخصوص دستاوردهای این تحول عظیم.

البته در تمام هفت سال گذشته سازمان بیمه سلامت هم دستخوش فراز و فرودهای زیادی بود و سرانجام توانست بر این مشکلات فائق آید.

حدودا یک سال پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، پس از آغاز فرایند احراز هویت بیمه شوندگان به صورت مکانیزه از طریق استعلام از بانک اطلاعاتی سازمان ثبت احوال، طرح پوشش بیمه رایگان در سال 1393 آغاز شد؛ طرحی که برای پوشش پنج میلیون نفر آغاز به کار کرد و متناسب با این جمعیت نیز بودجه ای برای آن در نظر گرفته شد اما، با آغاز به کار این طرح 11 میلیون نفر در سراسر کشور تحت پوشش رایگان بیمه سلامت قرار گرفتند و همین موضوع چالشی شد برای شروع بدهی های سازمان بیمه سلامت به مراکز طرف قرارداد؛ زیرا بودجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی برای بیمه دارو و درمان چه کرد؟

روحانی برای بیمه دارو و درمان چه کرد؟