مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 18:352020-08-23سياسي

«موشک فتح»؛ کوچک اما خطرناک/ سرباز جدید موشکی ایران را بیشتر بشناسید


موشک فتح که نمونه کوچک سازی شده موشک های خانواده فاتح است، قدرت آتش بیشتری را در کنار دقت و نقطه زنی برای یگان موشکی به ارمغان خواهد آورد.

- گروه دفاعی خبرگزاری فارس: روز پنجشنبه هفته گذشته و در جریان رونمایی از دستاوردهای صنعت دفاعی کشور، تصاویری از نمایشگاه اقتدار موشک های بالستیک ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منتشر شده که در این تصاویر، یک موشک جدید بنام موشک فتح در کنار دیگر موشک های سوخت جامد تولید شده توسط سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع وجود داشت.

موشک فتح در نمایشگاه موشکی وزارت دفاع در اولین نگاه به این موشک و بررسی مشخصات ظاهری آن، آنچه که قابل مشاهده است شکل ظاهری آن مشابه موشک های خانواده فاتح است چراکه شکل بالک های این موشک شامل بالک های پایدارساز و هدایتگر در قسمت انتهایی و ابتدایی موشک و همچنین شکل سرجنگی کاملا مشابه موشک های خانواده فاتح است.

البته سرجنگی موشک فتح در مقایسه با سرجنگی موشک فاتح-110 تک مخروط به نظر می رسد که این موضوع به دلیل کوچک تر شدن ابعاد موشک است.

تاکنون اطلاعاتی به صورت رسمی از مشخصات این موشک منتشر نشده است، اما با توجه به قرار گرفتن موشک فتح در کنار موشک های خانواده فاتح در نمایشگاه موشکی وزارت دفاع خصوصا موشک فاتح-110 و مقایسه ابعاد این موشک با موشک فاتح-110، به نظر می رسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«موشک فتح»؛ کوچک اما خطرناک/ سرباز جدید موشکی ایران را بیشتر بشناسید

«موشک فتح»؛ کوچک اما خطرناک/ سرباز جدید موشکی ایران را بیشتر بشناسید