مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 18:352020-08-23اقتصادي

13 میلیارد ریال برای لایروبی کانال ها و جمع آوری آب های سطحی شهر دلند جذب شد


امسال برای جمع آوری آب های سطحی و لایروبی کانال ها برای جلوگیری از وقوع سیلاب در شهر مبلغ 13 میلیارد ریال جذب شد.

- رضا سلطانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در سه سال گذشته 23 میلیارد ریال برای جمع آوری آب های سطحی و لایروبی کانال و رودخانه های سطح شهر هزینه شده است که خوشبختانه این فعالیت ها سبب شد تا خسارتی در زمان وقوع سیلاب به شهر وارد نشود.

وی تصریح کرد: امسال نیز 13 میلیارد ریال برای لایروبی کانال ها، رودخانه ها و جمع آوری آب های سطحی جذب شده که در قسمت های شرق و غرب شهر هزینه خواهد شد.

شهردار دلند در زمینه فعالیت های عمرانی شهر ادامه داد: برای آبادانی شهر یک ماساژ با زیربنا 2 هزار و 500 متر مربع در چهار طبقه در حال احداث است که طبقه همکف آن تحاری، طبقه اول ساختمان شورای شهر، طبقه دوم به متظور استقرار ادارات و طبقه چهارم نیز برای احداث سینما در نظر گرفته شده که در صورت رفع مشکلات موجود تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه در 20 سال گذشته شهرداری سالانه تنها 90 میلیون تومان افزایش اعتبار داشته است، خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر بودجه شهرداری به اندازه بودجه این 20 سال افزایش داشته و بودجه امسال به مبلغ 48 میلیارد ریال بسته شده و پیش بینی می شود این بودجه تا آذرماه امسال تحقق پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 میلیارد ریال برای لایروبی کانال ها و جمع آوری آب های سطحی شهر دلند جذب شد

13 میلیارد ریال برای لایروبی کانال ها و جمع آوری آب های سطحی شهر دلند جذب شد