مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 12:302020-08-23اقتصادي

یک میلیارد و 927 میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات چهارمحال و بختیاری


از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون یک هزار و 927 میلیارد ریال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاری شده است.

- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون یک هزار و 927 میلیارد ریال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان سرمایه گذاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مرتضی بلالی اظهار داشت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی و اعتبارات بخش خصوصی بوده است.

وی همچنین از افتتاح 484 میلیارد ریال طرح در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: این طرح در کل استان تحت عنوان توسعه شبکه پهنای باند و تلفن همراه و توسعه شبکه فیبرنوری روستایی ایجاد شده است.

بلالی به خدمات دولت در مناطق روستایی استان اشاره کرد و گفت: در بخش روستایی پروژه خوبی از اواخر سال 97 آغاز شد تحت عنوان توسعه ارتباطات روستایی (تار) که در قالب این طرح 355 کیلومتر فیبرنوری در روستاهای بالای 20 خانوار اجرا می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این طرح در سه فاز در حال انجام است که فاز نخست آن به طور کامل اجرا شده، فاز دوم بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیارد و 927 میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات چهارمحال و بختیاری

یک میلیارد و 927 میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات چهارمحال و بختیاری