مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 12:202020-08-23سياسي

غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای گمنام قلعه رییسی


با حضور اعضای شورای اداری بخش چاروسا، گلزار شهدای گمنام شهر قلعه رییسی غبارروبی و عطر افشانی شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای شورای اداری بخش چاروسا، گلزار شهدای گمنام شهر قلعه رییسی غبارروبی و عطر افشانی شد.

علی محمودی بخشدار چاروسا در این آیین با بیان اینکه هفته دولت بهترین موقعیت برای تشریح خدمات دولت و فعالیتهای عمرانی اقتصادی فرهنگی دولت است گفت: در این هفته می توان عملکرد ادارات و کارمندان را ارزیابی کرد.

وی خاطر نشان کرد: هفته دولت فرصتی است تا مردم با خدمات مجموعه نظام بهتر آشنا شوند و بیان عملکرد دولت بیان عملکرد نظام است و باید خدمات دولت به مردم گفته شود.

محمودی افزود: امسال در 41 سالگی انقلاب شاهد شدیدترین تحریمها، جلوگیری از صادرات نفتی و کاهش چشمگیر درآمدهای دولت بودیم ولی با این حال دولت تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی مطلوب به مردم بکار گرفته است.

محمودی عنوان کرد: هدف دشمنان تبلیغ علیه دولت و القای ناکارآمدی آن می باشد که وحدت و اعتماد بین دولت و مردم می تواند این دشمنی ها را خنثی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی به بیان صحبتی از شهید رجایی اشاره و تصریح کرد: مردم از کمبودها گلایه ندارند بلکه مردم از تبعیض ها در جامعه گلایه دارند، و همه باید کمک کنند تا ادامه دهندگان خوبی برای این شهدا باشند و تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای گمنام قلعه رییسی

غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای گمنام قلعه رییسی