مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 11:502020-08-23بين الملل

تشکیل اولین انجمن مخالفت با عادی سازی توسط اپوزیسیون امارات


مخالفان سیاسی امارات تشکیل اولین انجمن ضد عادی سازی را بعد از اعلام برقراری روابط رسمی بین ابوظبی و تل آویو اعلام کردند.

- مخالفان سیاسی امارات تشکیل اولین انجمن ضد عادی سازی را بعد از اعلام برقراری روابط رسمی بین ابوظبی و تل آویو اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی طبق بیانیه ای که به مناسبت اعلام تاسیس این انجمن صادر شده، شش چهره اپوزیسیون برجسته این کشور به نام های سعید ناصر الطنیجی، سعید خادم بن طوق المری، احمد الشیبه، حمید عبدالله النعیمی، حمد محمد الشامسی و ابراهیم محمود آل حرم پای این بیانیه را امضا کردند.

در این بیانیه، تاسیس انجمن اماراتی مقاومت در برابر عادی سازی اعلام شده که یک نهاد مدنی محسوب می شود که به مخالفت با هر نوع عادی سازی با دشمن صهیونیستی می پردازد یعنی در سطح اقتصادی، ورزشی، امنیتی، سیاسی و مردمی که همگی طبق اصول برپایی کشور امارات هستند.

در این بیانیه تصریح شد: روند کشور امارات و رویکردش طی روزهای گذشته شاهد انحرافی ملی و اسلامی بود که در اعلام آنچه توافقنامه صلح بین دولت امارات و اشغالگر اسراییلی خوانده می شود، نمود پیدا کرد.

در این بیانیه تاکید شد: این توافقنامه خیانتی به ملت و انکار تاریخ آن در مخالفت با طرح صهیونیستی در منطقه عربی است به طوری که این تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل اولین انجمن مخالفت با عادی سازی توسط اپوزیسیون امارات

تشکیل اولین انجمن مخالفت با عادی سازی توسط اپوزیسیون امارات