مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 11:502020-08-23فرهنگي

علت محبوبیت سریال «بازی تاج و تخت» از زبان یک کارگردان


علیرضا داوودنژاد کارگردان پیشکسوت سینما گفت: این روزها عمدتا در خانه هستم، مگر در موارد خاصی که برای خرید بیرون می روم و در آن زمان هم ماسک می زنم.

- جی پلاس ، علیرضا داوودنژاد نویسنده، کارگردان و تهیه کننده سینما که سابقه پنج دهه حضور در سینمای ایران را دارد بیان کرد: در حال نوشتن یک سریال با عنوان متل قو هستم؛ این فیلمنامه داستانی است که مایه های طنز دارد و از جریانات جاری در زندگی روزمره خانوادگی و اجتماعی الهام می گیرد، برای نمایش در شبکه خانگی ساخته می شود.

پس از شیوع ویروس کرونا بیشتر زمانم را به مطالعه و دیدن فیلم می گذرانم؛ به ویژه در این ایام سریال هایی که در این سال ها آمده بود و ندیده بودم را تماشا کردم؛ مثل سریال تاج و تخت که سریالی سرگرم کننده بود.

داوود نژاد در پاسخ به این موضوع که چرا چنین سریالی با داستان تاج و تخت تا بدین حد محبوبیت یافت، گفت: داستان این سریال یک افسانه بود آن هم در روزگاری که زندگی ما از این افسانه ها خالی شده است؛ افسانه هایی که در عین حال بیانگر زندگی روزمره و وقایع و خلقیات امروزی ما نیز هست؛ از ولع قدرت گرفته تا حرص مال و طلب لذت و توسل به انواع فریبکاری برای دستیابی به آنها.

کارگردان فیلم های نازنین (1353)، نیاز(1369)، بچه های بد (1379)، مرهم (1389) مصائب شیرین 1و2 (1397) و کلاس هنرپیشگی (1390) در مورد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت محبوبیت سریال «بازی تاج و تخت» از زبان یک کارگردان

علت محبوبیت سریال «بازی تاج و تخت» از زبان یک کارگردان